TRANSKRYPCJA VIDEO
Dla tego filmu nie wygenerowano opisu.
i trzeba celować te 50% minimalnie, wiedzieć i tak do tego układać model biznesowy. Jeżeli znajdziemy chociaż jedną osobę, która zrobi 100% normy, to da to więcej niż 10 osób po 10%. Dlatego jest ciężko znaleźć pracowników, ale jeszcze ciężej jest wdrożyć pracownika bez procesów, bez procedur, bez kontroli, bez nadzoru, bez miejsca, w którym ta osoba nam raportuje. Jeżeli nasza firma wygląda w ten sposób, że nasz pracownik wpisuje codziennie tutaj 4 adresy, pod którymi był, pisze o której godzinie był, jaka jest akcja, na czym się skończyło, pisze uwagi, zbiera numery kontaktowe do tych właścicieli, powie jaką cenę wynegocjował, co się udało zrobić, a co nie.
I rzeczywiście codziennie robi tylko 4 rzeczy, pójść do 4 mieszkań, pisać tu 4 rzeczy, my to analizujemy, pomagamy mu, oceniamy, dzwonimy, poprawiamy go, wspieramy, mówimy co mógłby zrobić lepiej, co gorzej, a tam nie chodź, w ogóle olej tą dzielnicę, chodź tylko tam, tego tak nie rób, dlaczego tak zrobiłeś, rób to tak. I codziennie rozmawiamy o tych 4 tylko mieszkaniach, czyli nasze zajęcie to jest 10 minut czasu, codziennie na pracownika, mamy 6 pracowników, to jest 60 minut dziennie, by z każdym przez 10 minut porozmawiać o jego dniu, gdzie był, co zrobił, co mu się udało zrobić, co poprawić, czy chce się umówić na dłuższe spotkanie ze mną, żeby mu pomóc.
Dzięki temu on wie, że musi zrobić 4 spotkania, bo 4 spotkania dadzą rocznie 1000 mieszkań, które on obejrzy, po obejrzeniu 1000 mieszkań będzie najlepszym specjalistą w branży, będzie wiedział wszystko, będzie jednym z najlepszych agentów, zacznie zarabiać pieniądze, będzie zarabiał 20 do 100 tysięcy złotych miesięcznie jako pośrednik w Warszawie, bo robi 1000 spotkań miesięcznie, czy jako flipper, osoba, która pozyskuje okazję czy coś. I bez zrobienia procesów, procedur, raportowania takiego systemu, gdzie ktoś to wpisuje, gdzie my to sprawdzamy, na bieżąco możemy komentować, odnosić się do tego, będziemy robili 30% normy.
Jeżeli ktoś zatrudni 10 agentów, to z tego 6 odejdzie zaraz po miesiącu, 3 odejdzie później, 1 zostanie, potem też rezygnuje, będzie cały czas coraz nowa ekipa, bo tak ta branża wygląda, szczególnie w firmach, gdzie nie ma takiego procesu rozwoju, procedur, sprawdzania, raportowania, poniedziałkowych spotkań co rano, albo w ogóle codziennie co rano, w poniedziałki, w piątki podsumowania grubsze, co się udało zrobić przez cały tydzień, co będziemy robili w tym tygodniu, na czym się skupiamy, na co trzeba uważać. Bez tego po prostu się robi 30% norm.
I nasza firma, kiedy jest zorganizowana w ten sposób, że mamy 10 agentów i każdy robi co chce, to wynik jest też taki jaki chce być, taki jaki się uda. Natomiast jeżeli każdy jest sprawdzany z tego co zrobił codziennie i wymagamy od kogoś tylko, tylko, tylko żeby wykonywał tylko 4 mieszkania dziennie, przez 5 dni tutaj jest podana, jakby bez soboty i bez niedzieli, to wtedy mamy wynik firmy, nasz model biznesowy działa, nasze biuro nieruchomości zarabia pieniądze, bo każdy agent robi 4 spotkania, jest tego sprawdzany i to działa. Nie wymagamy od kogoś żeby robił 18 spotkań dziennie, żeby robił 50 spotkań tygodniowo, ma robić tylko 4, to jest nasz model biznesowy.
Jeżeli znasz liczby w swoim biznesie minimalne, które normalne każdy człowiek jest w stanie wykonać, to wtedy idzie to dalej do przodu i zarabia to pieniądze. Jeżeli chodzi o podział ról w zespole, to na początku jesteście sami wy. Druga najważniejsza osoba, o której zaraz powiem, to powinna być asystentka, asystent, która zajmuje się wewnętrzną księgowością, właśnie customer service, administracją, powiem o tym zaraz więcej. W dalszym etapie jak już wiemy, że nasz model działa, jak będziemy robili tego więcej i to będzie działać, to potrzebujemy project managera, który się będzie tą daną dywizją w naszej firmie, w naszej działalności zajmował. On jest niezbędny, żeby uwolnić nasz czas. Bez project managera ciągle jesteśmy w pracy.
Z project managerem jesteśmy poza pracą, nadzorujemy tą pracę i zastępujemy project managera, który się wysypuje. Tak to życie wygląda w praktyce, ale żeby wejść oczko wyżej, trzeba robić oczko więcej. Handlowcy są do tego, żeby zwiększyć sprzedaż, marketing, grafice IT są do tego, żeby robić całą tą otoczkę, którą sobie wymyślimy, no a reszta pracuje na B2B. To są osoby, z którymi się stykamy. Teraz najważniejsze, co powinniśmy zrobić od początku, to to, żeby zatrudnić osobę, która jest asystentem albo asystentką. Nie wyobrażam sobie pracy bez osoby, która jest dostępna tylko dla mnie, tylko dla mojej firmy, która pracuje ze mną.
Mogę zwolnić 40 osób, które u mnie pracują, ale jedna jedyna osoba, która zostanie do śmierci to jest asystent albo asystentka. Z tego powodu, że mamy powiedzmy 8 godzin produktywne w ciągu dnia. Można pracować 15 godzin i tak dalej, ale po dwóch, trzech latach i tak finalnie mając rodziny i coś zredukujemy ten czas powiedzmy do 8 godzin. Teraz to jest takie 8 godzin, kiedy można świeżo myśleć, bo już po 12-13 godzinach można tylko klepać coś na automacie, już bez myślenia. Ja na przykład po 12 godzinach pracy nie zabiorę się za pisanie książki, bo już nic nie wymyślałem. Zrobię szybciej to w 15 minut rano niż będę całą noc siedział i coś próbował wymyślić.
Więc osoba, która jest u nas zatrudniona, nawet jakbym zbankrutował miał 2 miliony na minusie, 20 milionów na minusie i nie miałbym pieniędzy na zatrudnienie tej osoby to i tak bym ją zatrudnił, bo ta osoba i tak by zarobiła na siebie wystarczająco dużo pieniędzy, więc nie ma czegoś takiego, że kogoś na to nie stać. Po prostu jeżeli was nie stać na asystenta lub asystentkę to znaczy, że nie macie modelu biznesowego z procedurami, nie wiecie co macie robić, żeby zarabiać powtarzalnie pieniądze, więc nie ma pieniędzy na to, żeby ta osoba się zwróciła. To jest pierwsza rzecz.
Druga rzecz jest taka, że zatrudniając pracownika pracownik dostaje pieniądze po 30 dniach albo po 40 dniach, bo na przykład wypłata zaczyna pracować od pierwszego, a wypłata jest od dziesiątego. Więc macie 40 dni, żeby zarobić na tego pracownika i dopiero z zarobionych pieniędzy, które ta osoba wygeneruje zapłacić tej osobie. Jeżeli mamy 8 godzin produktywne w ciągu dnia i ta osoba uwalnia nam 2 godziny dziennie naszego czasu, to mamy 2 godziny więcej, które możemy poświęcić na sprzedaż i przez te 2 godziny zarobimy na siebie i na tą osobę. Gdyby nie ta osoba, to byśmy nie mieli tych 2 godzin na sprzedaż i dalej byśmy nie wyszli poza papier i dokumenty. Szczególnie w Polsce.
To jest kolejna sprawa. Jeszcze następna związana z taką osobą jest to, że jest mnóstwo rzeczy operacyjnych, które nie przynoszą pieniędzy, ale muszą być zrobione. I co to są za rzeczy? Po pierwsze, czynności administracyjne, czyli wszystkie dokumenty i formalności, które załatwiamy w branży nieruchomości i ta osoba może robić. Można napisać do notariusza, odpisać notariuszowi jak coś będzie od nas ciał, zabrać jakieś dokumenty, zaskanować segregator, sprawdzić księgę wieczystą, przygotować wszystko to, co jest na papierze.
Zanim wyślemy coś do księgowości, rzeczy księgowe, to robimy taką wewnętrzną księgowość, czyli ile zarobiliśmy, ile wydaliśmy pieniędzy, robimy przelewy, odbieramy paczki, płacimy za paczki, zamawiamy papier toaletowy, zamawiamy kawę do biura, zamawiamy długopisy, zamawiamy wszystkie teczki, rzeczy, które są potrzebne. I to jest taka wewnętrzna księgowość, raportowanie dokumenty, płatności, przelewy, tego typu sprawy. Pilnowanie właśnie, żeby pieniądze nie uciekały, żeby był porządek, żeby co do złotówki wszystko się w firmie zgadzało. To jest taka wewnętrzna księgowość, brakuje nam kosztów, wszystkie koszty musimy zebrać w jedno miejsce, czy na pewno wszystkie są, żeby wykorzystać na maksa to, co możemy zrobić podatkowo legalnie.
Po trzecie, wszystkie zapytania, które przychodzą przez mail i przez telefon ta osoba robi i mówi, do mnie na przykład jak chcecie się dodzwonić, mojego numeru nigdzie nie ma podanego, jest tylko podany numer do nas do biura, chyba że przekieruje, bo mamy tak ustawione, że jak jest telefon zajęty, to przekierowuje do mnie, żeby jakby odbierać wszystkie te telefony, które przychodzą, większość 99%. No to jak ktoś zadzwoni do nas do biura, no to rozmawia na przykład z Anetą, no i Aneta decyduje, czy to jest sprawa, której ja chcę brać udział, czy ona jest w stanie sama tę sprawę rozwiązać.
Rozwiązuje większość spraw, które przychodzą do nas do biura i ja nie muszę w ogóle z nikim rozmawiać, a i tak się wszystko dzieje samo, jeżeli sprawa jest ważna, czy ja chcę wziąć w tym udział, no to biorę. Ale bez tego, że dałem kiedyś maila i telefon osobie u siebie w biurze i takich osób już było co najmniej 3 czy 4, 4 przynajmniej osoby, które miały mój telefon biurowy i skrzynkę, na którą odpisują telefony, to ja bym nigdy w życiu się nie uwolnił od pracy operacyjnej, bo cały czas ktoś do mnie coś pisze, cały czas ktoś ode mnie coś chce i ja przestałem brać w tym udział i dostaję tylko informacje od Anety.
Jak Aneta zadecyduje, że mam się odezwać, to się odzywam, jak nie zadecyduję, to ja nie wiem co się działo, z kim rozmawiała, o czym rozmawiała, bo jest tak ułożona procedura, że wiadomo o co chodzi. Kolejna sprawa to jest wszystko to, co jest związane z klikapem, z eRtablem, z kalendarzem, Google'owskim umawianiem spotkań, przekładaniem spotkań, reorganizacją harmonogramów, wszystkich ludzi, którzy z nami pracują, to jest ktoś, kto zajmuje się tym, że zarządza klikapem, jest project managerem, ustawia wszystkie zadania, raportuje wszystkie zadania, czy ktoś się wyrobił dobrze z tego, korzysta czy wie jak z tego korzystać, ktoś się musi po prostu tym zajmować.
I te wszystkie czynności powinien wykonywać właśnie asystent albo asystentka, który te wszystkie rzeczy na początku dla was robi i ściąga wam z głowy papiery, księgowość, przelewy, maile, telefony, no i zadania projektowe.
Oczywiście, jeżeli ktoś chce wydać u mnie 1000 zł, no to ja nie angażuję się w taką rozmowę, bo można to załatwić na poziomie biura, a jeżeli ktoś chce kupić ode mnie 10 mieszkań i zostawić 10 milionów zł, z tego jest prowizji, nie wiem tam 200 tysięcy zł, 300 tysięcy zł, no to wiadomo, że ja mówię, nie odpisując tego maila, ja chcę na to odpisać, bo ja to zrobię po swojemu i mam nadzieję, że to się bardziej uda, bo ktoś pisze do mnie, a nie do biura, chcę rozmawiać ze mną przy takim chodzi.
Więc wiadomo, że wtedy taka jest procedura, że jak jest kwota powyżej X, no to od razu idzie do domu, tak, na to są też procedury, żeby to było sprawnie, jak ktoś się boi na przykład komuś oddać konto w banku, to też jest na to sposób, można założyć drugi superrachunek, na jednym macie milion, na drugim macie 10 tysięcy i ta osoba korzysta tylko z tych 10 tysięcy. Więc większy przelew, musicie dolać pieniądze i wtedy ta osoba robi przelew, albo ja na przykład tak robiłem przez długi czas, że tylko ja mogłem potwierdzić SMS-em płatność i wtedy ktoś wykonywał płatność, ja w SMS-ie dostawałem, robimy przelew 17.
33 za kawę, którą zamówiłem do biura, robimy przelew 680 zł za kartą książek, który jest potrzebny, żeby rozdać komuś tam w prezencie na przykład i wtedy widzę za co, mówię ok, dobra, podaję SMS-a na slaku i jest gotowy, tak. Więc wszystko się da zrobić tak jak chcecie, zarządzać właśnie poziomami dostępu. No i najważniejsza rzecz jest taka, że nie można zatrudnić pracowników bez wdrożonych narzędzi w procedurę postępowania.
Czyli jeżeli prowadza McDonalda i przychodzi ktoś do mnie do pracy, to nie można go rzucić po prostu po jeździu lub frytki, tylko ta osoba musi wiedzieć co ma robić, o której ma robić, co się od niego wymaga, kiedy może wziąć urlop, z jakich narzędzi ma korzystać, kiedy może wejść do domu, kiedy nie może wejść do domu, kiedy ma odbierać telefon, kiedy ma go przekazać. Nie da się zdrażać pracowników bez systemu działania i bez procedur.
I następna uwaga jest taka, jeżeli kogoś zatrudniacie, to nie jest tak, że ci ludzie nie potrafią pracować, bo McDonald działa, PESCO działa, EASK działa, KFC działa, Burger King działa, więc to nie jest tak, że tu ludzie nie potrafią pracować, no bo jesteście w restauracjach i jednak jak dostajecie to jedzenie i to działa, nie jest zepsute. W większości przypadków, więc to nie jest tak, że to ludzie nie potrafią pracować, tylko to nasza firma nie funkcjonuje poza naszą głową i my wymagamy za dużo tych pracowników. Jak ktoś robi pierwszą rekrutację, to robi tak, chciałbym żebyś się zajmował postami na social mediach, nagrywał wideo, odpisywał klientom, sprzedawał, robił projekt banerów i tak dalej i tak dalej.
Jedna osoba wykonuje jedną prostą czynność, ktoś przychodzi do biura nieruchomości do mnie, ma oglądać tylko 4 mieszkania dziennie, on nie robi ulotek, nie robi wizytówek, nie odpisuje na maile klientów, nie rozmawia z nimi przez telefon. Każdy jest odpowiedzialny tylko za mały wycinek swojej pracy, można to wszystko podzielić, że jedna osoba dzwoni do klientów, a inna jedzie się spotykać, inna siedzi tylko u notariusza i robi wszystkie rzeczy formalne, zbiera dokumenty, chodzi po urzędach, a nie, że jedna osoba zna się na wszystkim. Te procesy trzeba podzielić kto za coś jest odpowiedzialny i wiedzieć jaki jest plan minimum danego pracownika. Jeżeli ty sprzedaż dzisiaj przynajmniej dwie rzeczy i zarobimy trzy koła dziennie, nic więcej nie musisz robić.
Ty masz z tego 500 zł, ja mam 2,5, nic więcej nie musisz robić. To jest jedyne twoje zadanie, odebrać 10 telefonów i sprzedać dwa. To zrobisz, wszystko jest ok, będziesz zarabiać więcej, będziesz osobą z większym sukcesem, będzie ci fajnie żyć i tak dalej. Jeżeli nie chcesz, zostań na poziomie dwóch, jeżeli chcesz sprzedawaj 10 dziennie, wszystko będzie ok. Więc to jest ważne, żeby nie mieć wszystkiego w głowie, spisać to w procedury w model biznesowy i dopiero zatrudniać ludzi. Teraz jeżeli ustalimy co w naszej firmie zarabia najwięcej pieniędzy, to całe siły firmy powinny iść w tym kierunku, żeby to robić.
I wtedy, jak będziemy wiedzieć co zarabia w naszej firmie najwięcej pieniędzy, to będziemy wiedzieć jak zatrudnić człowieka za darmo, który będzie tą czynność wykonywać. Dlaczego za darmo? Powiedziałem wcześniej, że jak zatrudnimy pracownika 1 stycznia, to on wypłaty dostaje np. 5 lutego, 10 lutego i potem już co miesiąc regularnie od tej wypłaty ma co miesiąc wypłaty. Mamy 30-40 dni na to, żeby zarobić na niego pieniądze. Większość rzeczy w nieruchomościach oparta jest o prowizję, więc jeżeli zatrudniam 5 agentów, to muszę im dać 5 telefonów. Telefony można wziąć na abonament. Abonament też zapłacę po miesiącu albo z góry.
Biorę 5 telefonów z abonamentem 50-100 zł miesięcznie, więc po miesiącu jak sprzedam jedną nieruchomość, to muszę zarobić na 500 zł, żeby zapłacić za te abonamenty, które wziąłem na telefony, plus 5 laptopów czy 3 laptopy. Jeżeli oni zarobią na siebie, to oni przynoszą pieniądze i oddają mi połowę tego, co przynieśli, jeżeli to są np. pośrednicy. Jeżeli ktoś szuka dla mnie okazji, to mogę mu zapłacić w momencie, jak sprzedam, zarobię na nieruchomości i zapłacę mu wtedy więcej, ale zarobię po. Podpiszę z nim umowę. Znaczy zapłacę mu po sprzedaży. Jeżeli jest to agent, to on przynosi pieniądze.
Jeżeli ktoś, ciężko mi tak wymieniać wszystkie możliwe sposoby, ale bez interakcji z wami, natomiast pracownik i tak sam na siebie zarabia, bo jeżeli postępuje według naszej procedury i wykonuje jakąś czynność np. ogląda w 4 mieszkanie dziennie, to on po miesiącu zarobi te pieniądze i szczególnie w branży nieruchomości wszyscy pracują za. Prowizję, więc nie jest kwestią to, że nie stać nas na zatrudnienie ludzi albo, że nie mamy dla nich na telefonie. Nie uwierzę w taką zdurę, że kogoś nie stać na telefon z seomi za 700 złotych czy 800 złotych ktoś nie założył firmy, nie zatrudnił pracownika, bo nie ma na telefon. Naprawdę to już chyba nie są takie czasy.
Więc podsumowując, co jest ważne? Musimy stworzyć model biznesowy dla swojej firmy, czyli to, co będziemy robili 1-2 kwietnia na jednej jedynej konferencji w historii, która się w tym kraju odbędzie na ten temat w ten sposób zorganizowana i więcej jej nie będzie. Tworzymy model biznesowy. Tworzymy do tego modelu wszystkie możliwe procedury, tak jak pokazywałem wcześniej. Te wszystkie procedury umiejscowiamy w narzędziach takich jak ClikApertable, Kalendarz Google i tak dalej. Tymi wszystkimi procedurami i narzędziami zarządza Project Manager, który sprawia, że te wszystkie czynności operacyjne idą do przodu bez naszego udziału, a my tylko to raportujemy i patrzymy na to z góry, usprawniamy procesy, procedury i narzędzia.
Project Manager raportuje nam, co się wydarzyło danego dnia, danego tygodnia, danego miesiąca, danego kwartału, danego roku, jak blisko jesteśmy od celu, jak daleko jesteśmy od celu, co trzeba zmienić, co poprawić, jakie są zagrożenia na przyszłość. Jak mamy model, procedury, narzędzia Project Managera i raportowanie, to zajmujemy się tylko sprzedażą w oparciu o ten model, o te procedury, o te narzędzia, o tego człowieka, który się tym zajmuje, o ludzi, którzy to wykonują, którzy nam to raportują. Zajmujemy się tylko sprzedażą. Jeżeli mamy sprzedaż opanowaną, to zwiększamy ilość handlowców, ich umiejętności, skuteczność itd. i my się zajmujemy głównie procesem sprzedaży, żeby jak najwięcej zarabiać w naszej firmie.
W momencie, kiedy to wszystko działa mniej więcej, mamy 10 agentów, każdy robi 4 spotkania dziennie w różnych miastach, razem robimy 40 spotkań dziennie, wiemy co raportować, jest z czego ludziom płacić, oni przynoszą pieniądze, to zastanawiamy się, jak zrobić, żeby było więcej agentów, żeby robili może jedno spotkanie więcej dziennie, bo już przy 5 to jest 50 tygodniowo, razy 10 tygodni to jest 500, więc nie już 400 na 10 tygodni, tylko 500 na 10 tygodni razem, więc już zdecydowanie więcej, to tak jakby 2 osoby więcej nagle byli. W biurze przy tym samym składzie podnieśmy im prowizję, dodajmy im jakiś dodatek, może coś tam, tak, zróbmy tak, żeby było tego więcej.
I w momencie, kiedy my udoskonały ten model, to już pracujemy nad biznesem, a nie w biznesie, czyli tworzymy sobie taki model, zamieniamy go na procesy, do każdej z tych kwadracików, które mamy dopisujemy procesy, wkładamy to w narzędzia, do tego robimy sobie tutaj zdjęcie i ustalamy, co jest strategią naszej firmy, jaki mamy marketing, jaką mamy sprzedaż, kto się zajmuje operacjami, kto u nas pracuje, kto do czego jest potrzebny, no i co jest produktem, który sprzedajemy, tak. I każdą z tych rzeczy codziennie, codziennie pchamy do przodu, tyle ile mamy siły, chęci, ochoty, jak bardzo chcemy być bogaci, tyle czasu na to poświęcamy.
Tworzymy takie wykresy, ktoś to raportuje, idzie według tego schematu i tak wygląda po prostu profesjonalnie zorganizowana firma na tyle, żeby zarabiać kilka, kilkanaście milionów zł rocznie, czy tyle obrotu generować, bo tak to powinno wyglądać, żeby to szło. Dzisiaj na całe szczęście, z racji tego, że mamy czat AGPT i on się będzie cały czas rozwijam, mam nadzieję, że on będzie w miarę przystępny cenowo cały czas, na razie za darmo, to każdą procedurę, którą kiedyś trzeba było zrobić, naprawdę było ciężko zrobić z tego względu, że nikt ich nigdy nie chciał pisać.
Trzeba było wziąć firmę, zapłacić jej 30 tysięcy złotych, która by przyszła, zmapowała wszystkie procesy w firmie i wtedy wchodziło się na wyższy poziom, bo właściciel nigdy nie miał na to czasu. Lepiej było zarobić 30 tysięcy na flippie niż siedzieć i klepać procedury, tak? Tyle każdy mówi, dobra, po co to robić, jak wolejś zarobić niż siedzieć to klepać, zresztą nie wiem ja. Dzisiaj wchodzimy w czat AGPT i wpisałem tutaj przed webinarem, to jest do poprawy, bo tutaj dużo rzeczy brakuje, ale stwórz procedurę dla osoby sprzątającej apartament krótkoterminowy, napisz od czego ta osoba ma zacząć, na co zwrócić uwagę, jak ma zrobić zdjęcia, jak skończy pracę, aby złożyć raport.
Ten prompt, czyli to zapytanie jest wpisane źle, zrobiłem to tak, ja sprawdzę może dorzucę na slajdy, ale zobaczcie, że mniej więcej core, ten szkielet tego zapytania jest ok. Przychodzisz na miejsce, sprawdź czy są jakieś uszkodzenia, czego brakuje, masz jakąś listę, sprawdź czego brakuje, tak? Np. szczotka do kibla, papier, telewizor, pilot, baterie w pilocie, coś tam, coś tam, coś tam, tak? No bo jeżeli klient przychodzi, nie ma baterii w pilocie, to kto ma to sprawdzić? Włosiciel apartamentu krótkoterminowego, zarządca czy sprzątaczka, czy sprzątacz, czy tam osoba sprzątająca, która tam jest.
No wiadomo, że ta osoba sprzątająca musi mieć listę rzeczy, że sprawdzi czy zostały baterie w pilocie, czy wszystkie guziki są w pilocie, czy ktoś psa wprowadził i jest pogryziony, ten pilot nie ma połowy przycisków, czy się światła włączają wszystkie, czy kontakty wszystkie dalej działają, czy ktoś nie spalił kontaktu, nie wsadził tam widelca na imprezie i coś się stało. Więc sprawdź czy nie ma uszkodzeń. Po drugie, zacznij od kurzu, podłogi, czegoś, coś tam, tak dalej, tak dalej. Umyj okna, lustra, wyrzuć śmieci, załóż nowy worek, dołóż herbatę, dołóż kawę, umyj czajnik, odkamiń czajnik, coś tam, coś tam, coś tam. No jest procedura sprzątająca.
Kiedyś trzeba było siedzieć i klepać, a dzisiaj wystarczy pomęczyć trochę tego czata GPT, trochę dodać z głowy, trochę ściągnąć z internetu, trochę z jakiegoś szkolenia, resztę doklepać tym czatem GPT i macie wszystkie procedury gotowe w Waszej firmie i potem tylko są potrzebni ludzie, którzy według tych procedur będą postępować. Zatrudniacie kogoś, robicie wdrożenie, przychodzicie z taką osobą, sprzątacie z taką osobą, pokazujecie jej to raz, drugi, nagrywacie film, jak ta osoba razem z Wami to robi i potem tylko puszczacie tej osobie film i ta osoba idzie według filmu, najpierw robi to wolno, wolno, wolno, potem szybciej, szybciej, szybciej, potem uczyj. Tak to wygląda w praktyce.
Teraz moi drodzy, po godzinie 20, dochodzimy do tego, że jest to już drugie spotkanie z budowania modeli w biznesie i to jest dopiero drugie spotkanie live. Mamy jeszcze trzecie spotkanie live, mamy czwarte spotkanie live i przede wszystkim mamy konferencję 1 i 2 kwietnia, w której zachęcam, żeby wziąć udział, bo tam będzie mówić o tym przez dwa dni przed rozpoczęciem, w trakcie, w przerwach, w przerwie obiadowej, po zajęciach, wieczorem.
Można rozmawiać głównie właśnie w budowaniu modelu biznesowego i właśnie po to warto przyjść, bo będzie mnóstwo ludzi, którzy chcą albo już prowadzą biznes i będziemy sobie wytykać błędy, dlaczego komuś nie wyszło, nie na tej zasadzie o tobie nie wyszło, bo coś tam, tylko na tej zasadzie, że ja się np.
będę pytał, jak myślicie, co tutaj może pójść nie tak, no jak nie mamy tego, tego i tego, kto tego nie ma, ja nie mam, kto by chciał mieć to ja, to jak to zrobić, ktoś powie z sali, no zgodnie z tym, że to jest nie tak, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić, to jak to zrobić to tak, ja zrobiłem tak, działa.
Same te rozmowy o tym sprawią, że będziecie widzieli, że inni też tego nie robią, część to robi, ci co robią robią dużo, ci co nie robią nie zarabiają w ogóle. Po to to jest, żeby wszystkich popchnąć na wyższy poziom kolejny do przodu. Eventów zrobiliśmy już samych akademii było 44, teraz w liczbie 445. To są zdjęcia grupowe, zobaczcie ile było osób, ile było wiedzy, za każdym razem takie spotkanie sprawia, że wiecie więcej, rozumiecie więcej i każdy ten swój kwadracik marketing sprzedaż operację zespół, strategia, finanse i tak dalej, pchacie po prostu do przodu, więc zachęcam, żeby w tych warsztatach wziąć wam udział, więc ja mam do was pytania.
Pytanie jest takie, ilu z was chce wdrożyć taki działający model właśnie do swojej firmy? Napiszcie proszę na czacie ja, jeżeli czujecie, że to co mówię ma sens, chcecie to wdrożyć i rzeczywiście ten sposób myślenia, w którym ja mówię sprawi, że będziecie zarabiali więcej pieniędzy i chcecie po prostu doprowadzić do tego, żeby tak było. Super, dziękuję wam bardzo, bardzo się cieszę, że moje wypociny mają sens, bardzo mnie to cieszy. Dziękuję. I teraz, tak jak na ostatnim spotkaniu, dzisiaj też zrobimy konkurs. Dzisiaj też zrobimy konkurs z nagroną specjalną, więc uwaga, zaczynamy temat. Do wygrania nie są warsztaty, które są 1-2 kwietnia.
Do wygrania jest kompletny kurs online razem z dokumentami o wartości 3 tysięcy złotych, warsztat z kwater pracowniczych. To jest kurs w 100% online. Jak postępować, co robić tak, żeby można byłoby sobie model biznesowy w kwaterach pracowniczych ułożyć. On normalnie kosztuje 3 tysiące złotych. Ten kurs za 3 tysiące złotych teraz będzie można wygrać właśnie w ramach konkursu i tylko jedna osoba to wygra. To jest kurs w pełni online. Dostaniecie dostępy do tego po spotkaniu później na maila w momencie, kiedy będziemy mogli ten dostęp nam nadać, bo trzeba się zidentyfikować po mailu i nadać dostęp. Zasady są takie, tak jak na ostatnim spotkaniu. Zaraz pokażę pytanie, na które trzeba odpowiedzieć.
Mamy minutę na odpowiedź i tylko jedna osoba wygrywa, którą ja, arbitralnie, według własnego uznania wybieram spośród osób na czacie. Można wygrać coś, co jest warte 3 tysiące złotych, więc warto wziąć udział. Ja Wam powiem jeszcze przed tym, co jest na 1 i na 2 kwietnia wartego uwagi dla Was. Sobota, niedziela, 1 i 2 kwiecień, Wrocław, jeden jedyny raz, nigdy więcej te warsztaty się nie odbędą stacjonarnie. Nie będzie powtórek, nie będzie 2, 4, 5, 7 edycji. Nie planuję tego zrobić. Te warsztaty odbywają się tylko raz. To są warsztaty zbudowania modelu biznesowego, czyli z tego, co mówiłem na pierwszym live, mówię na drugim live, będą były na trzecim, czwartym live.
Po tych czterech live'ach jest jeszcze spotkanie na sali przede wszystkim, gdzie pokazuję, jak robić model biznesowy, jak tworzyć zespół i rekrutować tych ludzi, z jakich narzędzi korzystać, jak używać sztucznej inteligencji, żeby to wszystko automatyzować, robić szybciej, tłumaczyć sobie ogłoszenia, pisać te ogłoszenia, robić strategię marketingową, robić procedury. Właśnie w ramach tych narzędzi, które są dostępne, co już mega, mega, mega, mega ułatwia sprawę i staje się to mega dostępne. Poziom pracowników, których możemy zatrudniać drastycznie może spaść, bo oni i tak powinni posługiwać się sztucznym inteligencjom, która się będzie cały czas rozwijać. Do tego mamy w sobotę przerwę obiadową, do tego mamy przerwy kawowe, mamy networking. Siedzimy do wieczora tak, jak długo będziecie mieli siłę.
Ja oczywiście się zawinę gdzieś koło 22, no bo muszę iść się wyspać na drugi dzień. 23, 24, zawsze się to kończy tak samo. I później siedzimy do oporu przy barze, jest impreza i fajnie. W niedzielę mówimy o lejkach sprzedażowych, czyli coś, co jest najważniejsze z całych tych warsztatów, więc jak ktoś zapije i nie przyjdzie na niedzielę, to trochę szkoda pieniędzy. No ale też będzie fajna zabawa, więc wyjazd będzie udany. Jak robić skuteczny marketing, jak budować markę osobistą, czyli wszystko to, co ja wiem na temat biznesu, na budowanie marki, na temat budowania marketingu, na temat sprzedaży, na temat tego, żeby było dobrze, to będzie na tym spotkaniu.
No i plus networking. Warsztat odbywa się w sobotę, w niedzielę we Wrocławiu. Nie ma w ramach tego noclegu, to jest 1-2 kwietnia, tam się to odbywa i więcej tego warsztatu nie będzie. Albo uczestniczycie raz w życiu, albo koniec. I dla kogo są te warsztaty? Warsztaty są przede wszystkim dla osób, które chcą się nauczyć wykorzystywać sztucznej inteligencji, żeby wpisywać sobie zapytania, dostawać odpowiedzi i nie musieć zatrudniać już grafików, nie zatrudniać już osób od marketingu, od pozycjonowania, od wpisania treści na stronie, od pisania ogłoszeń, tłumaczenia ogłoszeń, od tworzenia skryptów sprzedażowych i tak dalej i tak dalej. Czyli tutaj nauczymy się korzystać ze sztucznej inteligencji w pełni.
Tego co jest na dzień dzisiejszy możliwe i proste do wytłumaczenia na sali. Po drugie, to jest dla osób, które nie mają zorganizowanej firmy, nie zarabiają regularnie, robią wszystko same i czują, że gdzieś czegoś pracuje, brakuje, żeby robić to lepiej tak jak robią to inni. No i po trzecie, to jest przede wszystkim dla osób, które czują, że zarabiają przypadkowo, czyli o udało mi się zarobić w tym miesiącu 10 tysięcy, o udało mi się zarobić 30, o udało mi się zarobić 4 tysiące.
To jest dla osób, które chcą regularnie wiedzieć z jakiego powodu zarabiają, co mają robić, co mają robić inni w tym zespole, żeby te pieniądze dla nas zarabiać i w jaki sposób przede wszystkim zrobić to tak, żeby móc być gotowym na zatrudnianie pracowników, którzy z nami będą pracować. Na umowę o pracę, czy na zleceniu, czy dzieło, czy B2B, to nie ma kompletnie znaczenia grunt, żebyśmy razem zarabiali pieniądze. Więc ja ze swojej strony mogę Wam obiecać, że dam z siebie 200% tego energii, czasu i poświęcenia na to, żeby pokazać Wam w jaki sposób zbudować sobie firmę w branży nieruchomości.
Jak kogoś nie interesuje branżą nieruchomości, to nie ma to kompletnie znaczenia w tych warsztatach, bo ja po prostu na warsztatach pokazuję przykłady o FIP, a kwaterach podnajmie, w tym terminie deweloperce itd. Ale można sobie to przełożyć na każdą inną dowolną branżę, w kularach możemy sobie dopowiedzieć jak to pasuje w swojej branży. Ktoś prowadzi 2, 3 różne biznesy, to też powinien przyjechać, żeby zobaczyć jak to poukładać u siebie. Mnóstwo osób, które było u nas na warsztatach zmieniło swoje życie. Nie były to warsztaty z budowania mudelu biznesowego, były to przede wszystkim warsztaty z typu akademia sourcingu, budowanie majątku, czy kwatery, czy remont. Były to warsztaty nakierowane na daną konkretną rzecz.
Tutaj jesteśmy nakierowani nie na szukanie okazji, szukanie kapitału. Chociaż budując model będziemy mówić o tych rzeczach, w jaki sposób to pozyskiwać i będziemy to wypisywać, więc też. Ale to jest przede wszystkim z tego jak układać firmę, w jaki sposób myśleć o stworzeniu organizacji. No i teraz macie minutę na to, żeby napisać dlaczego właśnie ty powinieneś być uczestnikiem tego szkolenia z budowaniem modelu biznesowego, a do wygrania jest warsztat on-nice z kwater pracowniczych, czyli dostaniesz dostęp do panelu logowania, gdzie są nagrania i wszystkie umowy podnajmu itd. Warte 3 tysiące złotych jest ten produkt, to jest do wygrania. Być uczestnikiem, ta osoba dostanie warsztat z kwater pracowniczych.
Takie jest zadanie, czas start, macie minutę na to, żeby odpowiedzieć na pytanie, ja wybiorę jedną osobę, no i ta osoba wygrywa warsztat z kwater pracowniczych, a pytaniem jest, dlaczego powinniście być uczestnikiem tego szkolenia z budowania modelu biznesowego w nieruchomościach. Mamy już pierwsze odpowiedzi. Dlatego powstały też te warsztaty, właśnie z tego względu, tak jak Łukasz pisze, że są osoby, tak jak ja kiedyś to robiłem, które kręcą się w kółko jak chomik. Dużo się pracuje, dużo się pracuje, mało z tego jest pieniędzy, gdzie te pieniądze się rozmywają, nie ma kontroli nad kosztami, nad przeszkodami, nie ma regularności, nie ma raportowania, no i potem się to rozmywają.
Damian pisze, że chciałby mieć więcej czasu na pielęgnowanie relacji z bliskimi. 80% naszego zadowolenia w życiu wynika z tego, jakimi ludźmi się patrzamy, tak Brian Tracy powiedział w wielu książkach. Biedzer Brecht, nie Hecht, no to śmieszne muszę przyznać. Ania napisała, że będzie prościej z warsztatem, żeby to zrobić. Grzegorz napisał, że właśnie urodziła mu się córka i chce się rozwijać, aby za tym dziwić dobre życie, bardzo dobrze. Wiktor chce dać lepsze stanze swoim dzieciom, super. Bardzo się cieszę Janek. Michał, co przyłożył na branżę projektowania? Też jak najbardziej to zadziała u Ciebie, bo to będzie po prostu model, więc najbardziej. Super, Patrycja. O, sporo tych odpowiedzi, dziękuję bardzo, tak jak ostatnio.
Nie spodziewałem się, że drugi raz też będę miał tyle odpowiedzi, ale bardzo się cieszę. Potrzebujesz porządku i spokoju w swojej firmie, no to jak najbardziej to jest to, co u nas można spotkać. Joanna wykonuje większość pracy samodzielnie. Dokładnie tak. Zdaniem działa sam, ale chce odejść ze tatu, super. Super, te odpowiedzi, które wrzucam, widzicie na ekranie, zanim będę wszystkich czytał. Mamy jeszcze 20 sekund, bo tych odpowiedzi jest sporo, więc jeszcze chwilę na przeczytanie wszystkich i będziemy kończyć konkurs. Jeszcze chwila. No to Michał, jak byś się pojawił u nas na warsztatach, to na pewno, na pewno Twoje życie się zmieni, mogę Ci to zagwarantować. Jak to wdrożysz później.
To masz z to tatą. Bardzo dobrze. Dobrze, uwaga, wybieram osobę, która wygrywa dzisiaj bilet, to jest moja subiektywna opinia, proszę się nie wdrażać. Nagrodę mamy jedną. I. I wybieram tym razem Tomasza Domańskiego. Tak jak pisałeś, nie wiem, czy dobrze przeczytałem Twoje nazwisko, jeżeli nie to przepraszam. W każdym razie wybieram Ciebie z tego względu, że spodobało mi się Twoja opowieść, bo pracowałeś na etacie, nie wiem, czy w międzyczasie flipowałeś, czy nie, nawet zakładam, że chyba w międzyczasie flipowałeś. Więc plus za to, że pracując na etacie przeszedłeś poza schemat i zacząłeś flipować. Plus za to, że rzuciłeś pracę. Co przy dziecku, to trzeba trochę odwagi.
No i przede wszystkim gratulujesz, że zostałaś tatą. Jak już zauważyliście, pewnie rodzice u mnie mają sporo fory i kiedy sam jestem rodzicem, to jeżeli ktoś jest rodzicem, no to może liczysz u nas na dużo fory. Więc doceniam to, pozdrawiam wszystkich ojców i nagroda wędruje do Ciebie. Napisz proszę do mnie na Facebooku, na Pawła Albrecht, nie na firmowym, tylko na tym moim takim prywatnym i dostaniesz warsztat z kwator pracowniczych. Tak jak mówiłem, on nie jest związany z tym 1-2 kwietnia, no ale to zapraszam na 1-2 kwietnia. Wszystkim nie mogę dać nagrody, bo zasada była taka, że dla jednej osobie. Więc wielu z Was chciałbym nagrodzić, natomiast to nagroda jest jedna.
Natomiast to jaką informację mam dla Was, to to, że informację mam dla Was taką, że wklejam Wam link na czacie do zapisów na konferencję. Ten link znajdziesz też w opisie live'a na YouTube. Ostatnio sprzedało się 20 miejsc na poprzednim webinarze. Chciałem podnieść cenę, ale część osób napisała, że była w prasie, nie zdążyła obejrzeć i tak dalej, że on zstrzymał się z tą ceną. Więc obiecałem, że tę cenę zostawię do tego spotkania dzisiaj w czwartek. Dzisiaj jest przeznaczonych w pół lat tylko 14 biletów, bo tak mamy poukładane na sali. Jest tylko 14 biletów za 2000 zł brutto na 2 dni na ten warsztat.
U nas sama Akademia Starsing'u kosztuje 1860 zł za jeden dzień. Tu są 2 dni za 2000 zł z imprezą, z obiadem w sobotę i bez noslegu. I 2000 zł brutto, więc możecie wrzucić fakturę VAT i macie wtedy minus 23% VATu, minus 19% dochodowego, więc tak naprawdę ten bilet kosztuje 1000 zł coś. Możecie sobie podać dane do faktury i wrzucić to w koszty, więc macie to praktycznie za 40% taniej. Cena biletu wzrasta już na następnym webinarze, który się odbędzie za tydzień w czwartek, więc już nie będzie takiej ceny. Zachęcam Was do tego, żeby się zapisać na 1-2 kwietnia za 2000 zł brutto.
To jest naprawdę śmieszna cena za to w porównaniu co się działo na Neverworka Gens za 10-30 tysięcy złotych jak trwały tydzień. Wiele z tych informacji jest wyciągniętych stamtąd tutaj. Już jest zapisane kilkadziesiąt osób, więc na pewno frekwencja nam dopisze. Do wydarzenia jeszcze mamy sporo czasu, ale liczba miejsc jest ograniczona, więc myślę, że warto zapisać się po prostu teraz. Tego warsztatu nigdy więcej nie będzie w formie stacjonarnej. To jest jeden jedyny raz, kiedy na takie warsztaty można przyjść. Jedyne co się będzie działo później to są warsztaty Neverworka Gens, które będą zdecydowanie droższe. Między 10-30 tysięcy złotych, zależności od konfiguracji jakiej dni, jakiej kraj.
Ja Wam mogę zagwarantować ze swojej strony, że te warsztaty zmienią Wasze życie, jeżeli nigdy wcześniej nie prowadziliście firmę, bo będziecie mieli okazję zobaczyć jak myśli po prostu człowiek, który widział dziesiątki, setki firm, które zarabiają kilkadziesiąt, kilkaset milionów złotych rocznych. Jest niewiele takich osób w Polsce, które widziały tak wielu właścicieli firm, środka, co oni robią, jak robią, co sprzedają, jakie mają modele, jakie mają narzędzia. Jest z tym niewielu osób w ogóle na świecie, które miały dostęp do tak dużej ilości osób, które to widziały. Zbigniew mówi, że się zapisał. No to tak, to jest w takim razie 13 miejsc, jeżeli zrobiłeś to w okolicach webinaru.
Ja Wam mogę ze swojej strony zagwarantować, że naprawdę będzie warto, że po tym spotkaniu stwierdzicie, że to był dobry ruch, żeby tu przyjechać. Przede wszystkim nauczycie się wykorzystywania sztucznej inteligencji. Nauczycie się tworzenia modelu niezależnie od branży, w której się będziecie później zajmować. Dowiecie się jak wyjść ze tatu i zacząć zarabiać pieniądze, po prostu tworząc firmę w nieruchomościach, bo wiele jest szkoleń z klikowania, remontowania, szukania okazji i tak dalej. Ale nie ma szkoleń z tego jak rzucić etat i odporzuć działalność dupodarka.
Jak to powinno zostać zorganizowane? Na co powinienem uważać? To jest tak jakbyście, jak dostaniecie wiedzę już na tym spotkaniu, to potem resztę wpisujecie, przez resztę życia wpisujecie hasło tylko w czat AGPT, który jest za darmo. Naprawdę świat się zmienił od 2023 roku, dlatego organizuje te warsztaty. Wcześniej gdy nie było tego czata, nie dałoby się zrobić warsztatów po dwóch dniach i naowiecywać wszystkim, słuchajcie przyjedźcie będzie fajnie, biecie zadowoleni. Teraz wiem, że mogę to zrobić, bo ja wam pokażę co trzeba wpisywać, jak trzeba wpisywać, w których miejscach, do jakiego procesu, co trzeba napisać. I wtedy tylko siedzicie przed czatem GPT i wpisujecie rzeczy, które powinniście tam wpisać i tyle.
W związku z tym mówimy w sobotę o modelu biznesowym, o tworzeniu zespołu, o rekrutacji, o narzędziach, o szusznej inteligencji, jest ten networking, klejki sprzedażowe, to jest w ogóle kluczowa rzecz. O marketingu o budowaniu marki osobistej. Jeżeli chcecie mieć markę osobistą zbudowaną przynajmniej na tym poziomie co ja, to myślę, że same warsztaty zbudowania marki osobistej mogłyby kosztować 2000 zł za godzinę czy za dwie, a tutaj całe dwa dni kosztują 2000 i rozmawiamy o wszystkim. Też planuję zrobić takie coś tym razem, że będzie można ze mną spotkać się na obiad albo w piątek, albo w niedzielę. Będzie zamknięta grupa osób, kilku. Wynajmiemy sobie osobny stolik i będziemy w nim sobie prywatnie usiąść pogadać.
Wtedy może to być 40 osób, to ciężko wyjąć na siebie pół godziny czy godzinę. Więc też będzie możliwość dokupienia takiego spotu i taki wipowski stolik sobie poproszę w Kiltonie, żeby nam zorganizowali. Więc tak to wygląda. No i zachęcam do tego, żeby się zapisać. Link do zapisów widzicie tutaj pod moim. . . . . . mówię wam to udostępnić w ten sposób. Tutaj można wejść i tak się można zapisać. Konferencja. pawelbrecht. pl.
No i tak jak mówiłem na ostatnim spotkaniu, gdybyście 7 lat temu zastosowali taki model biznesowy, no to w jakim miejscu byście byli teraz? Zarabiając rocznie 100 tysięcy złotych więcej, no to jest 700 tysięcy, zarabiając rocznie pół miliona więcej, milion złotych więcej rocznie, to jest 7 milionów złotych, które dzisiaj można było wydać na mieszkanie na wynajmie i do końca trzeba już nic nie robić. Więc to pytanie, czy to jest ten moment, w którym chcesz podjąć tę decyzję, żeby po prostu ułożyć swoją firmę profesjonalnie i potem też móc pomóc innym ludziom, którzy będą tworzyli takie działalności. Łukasz się zapisał, super, dziękuję. Na pewno. . .
dlaczego warto zapisać się teraz? Przede wszystkim dlatego, że bilety rozchodzą się bardzo szybko, widzicie, że jest mnóstwo osób teraz na drugim live, które się zapisały na poprzednim i wcześniej. Cały czas sprzedają nam się te bilety, więc na pewno to będzie hit, że sala będzie pełna, więc jeżeli ktoś będzie chciał się zapisać na ostatnią chwilę, bo się zastanawia czy ma wolne, czy może przyjechać czy nie, to będzie za późno. Akademie sourcingu są organizowane regularnie, były już 44 edycje w Polsce i będzie jeszcze ich kilka, rzadziej, ale będą. I wiadomo, że ona jest, i jak można się zapisać, wiadomo. Natomiast tej konferencji nie będziemy powtarzać, ona jest tylko raz.
Nie będę tej wiedzy sprzedawał regularnie, cały czas dla wszystkich. Chcę to zrobić raz, z racji tego, że wyszła sztuczna inteligencja, z racji tego, że nie było mnie długo w Polsce i nic się nie działo takiego eventowego, bo byliśmy w Australii. Chcę po prostu zrobić coś innego, bo siedzieliśmy tam i sami ze sobą zamknęli, ze znajmijmy, nic nie działo. Więc zaplanowałem po prostu jeden inny event niż to co robimy zawsze do tej pory. Nie będzie tego więcej. Więc zachęcam do tego, żeby się zapisać, konferencja. pl, tam przychodzicie do zapisu i podajecie dane do faktury, kupujecie i jest. Nie ma biletów dla par.
Jest tak dużo zainteresowanie, że nie sprzedajemy biletów dla par. Jeżeli ktoś chce przychodzić w parze, to musi kupić osobny bilet. Tak po prostu to wygląda. Dariusz pyta, że są bilety dla par. Nie ma biletów dla par. Bilety są osobne. Jak ktoś chce przychodzić w dwójkę, to musi przychodzić w dwójkę. Na akademii mamy bilety dla pary, na spotkaniach networkingowych mamy bilety dla pary. To są warsztaty. Na tych warsztatach chcemy, żeby były osoby, które oczywiście tę wiedzę będą wykorzystywać.
Nie chcemy osób, które chcą przyjść i popatrzeć i zajmować krzesło, bo jak zajmiecie krzesło teraz, to potem się ktoś nie będzie mógł zapisać później, więc chcemy, żeby to były osoby, które rzeczywiście chcą wyciągnąć z tego maksa. Oczywiście zachęcamy, żeby przyjeżdżać w parach, natomiast wtedy cena jest normalna. I tak to wygląda. Trwa to już w 21. 48, więc pół długiego to trwa. Moi drodzy, więc odpowiem na kilka pytań. Zadawajcie proszę pytania na czacie. W międzyczasie osoby, które chcą przyjść, to teraz podczas tego spotkania jeszcze można się zapisać. Na pewno będziecie zadowoleni. A potem już raz, że te miejsca, które były do wykorzystywania w tej cenie się kończą.
Dwa, że potem nie ma gwarancji, że w ogóle to miejsce wolne zostanie. Nawet nie ma biletów dla pary, więc już od razu szykujemy się, że tak będzie. I cena później wzrasta. Więc to jest ten moment, kiedy można otworzyć przeglądarkę, wejść, nacisnąć, zapłacić, czy wziąć w ratach, czy wziąć normalnie całość, kupić, zarezerwować miejsce. Potem widzimy się w następny czwartek na webinarze. Potem będzie jeszcze jeden webinar, więc macie cztery spotkania bezpłatne, takie godzinne, o których nakreślam temat, ukierunkowuję mózg na to, co się będzie działo. Te webinary zostaną zapisane i udostępnione tym osobom, które się zapisują na te warsztaty, tylko tym.
No i macie cztery godziny wstępu tutaj w postaci online plus potem to spotkanie stacjonarne, plus ewentualnie, jeśli ktoś by nie chciał, ten i poski stolik. Ze mną to nie ma problemu. Później, jak ktoś będzie chciał ułożyć sobie to w swojej firmie, ClickUp, Artable, itd. , może kupić u nas taką usługę, że Aneta dla Was skonfiguruje Wam te wszystkie narzędzia i je uruchomi. Robimy to regularnie dla ludzi cały czas naszych absolwentów. Więc nie musicie tego robić potem samemu, tylko ktoś to przeraża, żeby ktoś Wam to uruchomił. Jeżeli będziecie chcieli skorzystać z konsultacji ze mną, to też Wam chętnie pomogę.
Oczywiście, no, odpłatnie na takie konsultacje można się umówić, bo nie jestem z gumy, więc umawiam się tylko na te konsultacje. W trakcie możemy porozmawiać, w trakcie tego ewentu, omówić Wasz konkretny przypadek. Więc zapraszam. No tak, śmiesznie niskie oferty w historii naszej firmy cenowo jeszcze nie było, żeby dwa dni ewentu kosztowały 2000 zł brutto z VATem, więc to naprawdę jest dobra oferta. Zadawajcie proszę pytania na czacie, ja będę na nie odpowiadał i będziemy powoli zbliżyć się ku końcowi, zamykać sprzedaż. Więc jeżeli ktoś chce się zdecydować teraz, no to to jest dobry moment teraz. No to Mara była na warsztatach zbudowania majątku, pamiętam Cię, Nagmara, pozdrawiam.
Fajnie, że jesteś w ciepłym miejscu, znaczy nie wiem czy macie teraz tą gorącą, ale na pewno lepiej jak tu, więc super. Dobrze, moi drodzy, jeżeli nie ma pytań, to to kończymy, spotykamy się w następny czwartek. Spotykamy się w następny czwartek, też o 20. 00, to będzie trzecia część tego spotkania. Do tego czasu, jeżeli ktoś chce wziąć udział, się zastanowić, może do nas zadzwonić, do naszego biura, napisać maila, jak macie jakieś takie sprawy, które wymagają omówienia. No ale liczcie się już z tym, że dzisiaj po 24. 00 te bilety będzie można nabyć w innej cenie, więc tak.
Zapraszam, dziękuję Wam bardzo, jak się podobało, napiszcie proszę na cie, że się podobało, jeżeli macie zamiar się pojawić, to napiszcie proszę, że macie zamiar pojawić się na warsztatach, a potrzebuje jeszcze chwilę czasu. Ja ze swojej strony Wam bardzo dziękuję, no i mam nadzieję, że Wam pomogłem i coś, chociaż jedną cegiełkę, 1% mogłem dołożyć. Super, Michał, zapraszam, do zobaczenia. Dzięki wielkie, Panie i Panowie. No i co, do zobaczenia na następnym spotkaniu, no i do zobaczenia na konferencji, pozdrawiam, cześć. .
Informujemy, że odwiedzając lub korzystając z naszego serwisu, wyrażasz zgodę aby nasz serwis lub serwisy naszych partnerów używały plików cookies do przechowywania informacji w celu dostarczenie lepszych, szybszych i bezpieczniejszych usług oraz w celach marketingowych.